همایش بصیرت دانشجویی ویژه دانشجویان و طلاب تحت پوشش کمیته امداد امام برگزار شد

یزدفردا "همایش بصیرت دانشجویی با عنوان دانشگاه فرصتی برای بصیرت و بالندگی ویژه دانشجویان و طلاب تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد برگزار شد»

 همایش بصیرت دانشجویی با عنوان دانشگاه فرصتی برای بصیرت و بالندگی ویژه دانشجویان و طلاب تحت پوشش این نهاد برگزار شد.

این همایش به منظور ارتقاء آگاهی های دینی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین تقویت بنیه علمی دانشجویان و طلاب و با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین بشکانی و 330 دانشجو و طلاب تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد برگزار گردید.

رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در ابتدای این همایش ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره به تشریح وظایف کانون دانشجویان و فارغ التحصیلان پرداخت و افزود: در حال حاضر 2300 دانشجو از خدمات آموزشی و فرهنگی این اداره استفاده می نمایند.

غلامرضا مشعلچی هدف اصلی برگزاری این همایش را بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های دانشجویی و تقویت تعاملات دوسویه کمیته امداد و دانشجویان عنوان کرد.

مهندس نصیری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد هم در این همایش ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود گفت: این نهاد در راستای رسیدن به توانمندسازی مددجویان نیازمند استفاده از استعدادها و ظرفیت های دانشجویان است.

حجت الاسلام بشکانی، استاد حوزه و دانشگاه هم در این همایش دانشجو را نمونه بارز بصیرت و دانایی عنوان کرد و گفت: شما دانشجویان با اعتماد به نفس و پشتکار می توانید مسیر رشد و کمال را طی کرده و کشور را به اهداف متعالی خود برسانید.

در پایان این مراسم از رابطین کمیته امداد امام خمینی (ره) در داانشگاه ها و همچنین تعدادی از نخبگان برگزیده با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و به همه شرکت کنندگان هم هدایای ویژه ای داده شد.

اجرای نمایش و برگزاری مسابقه از برنامه های جنبی همایش بصیرت دانشجویی بود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا